Beurzen | Fruit Logistica 2018 - BelgiŽ
XcPhotoAlbum
Vorige 4 van 78 Volgende


Sofie Lambrecht poseert voor de Wall of Innovations. Een mooi idee om te tonen wat je in huis hebt. In samenwerking met relaties wordt gekeken waar waarde toegevoegd kan worden aan het product. Waar wordt de consument warm van, op welke manier wordt de consument geprikkeld om een product te kopen? Als voorbeeld laat Sofie de Happy Snacking zien. Een beker met gekleurde bloemkool roosjes. Een ander voorbeeld is de samenwerking met Disney waarmee afspraken zijn gemaakt om appels onder de naam Cars te verpakken met een look waarbij kinderen deze appels als eerste zullen kiezen. Belorta wil met deze nieuwe producten het verschil maken. Er werd een voetballijn ontwikkelt voor snacktomaatjes in 250 en 500 grams verpakking. Een opvallende verpakking in de vorm van een voetbalshirt in de Belgische kleuren van de vlag. Het bewijs voor de juiste keuze werd geleverd toen de omzet van snacktomaatjes significant toenam. Begin juni richting het WK zal een totale voetballijn worden neergezet waarbij Belorta zorgt voor nog meer verrassingen op voetbal gebied. Een derde innovatie is de Red Inside lijn. Een productlijn waarbij, zoals de naam al zegt, producten met rood vruchtvlees worden aangeboden. Voorbeeld is de Ruby Red pruimtomaat die voorzien is van een cliplabel om de herkenbaarheid te vergroten. Nog een innovatie is de Spring Mix. Met deze pakketten geselecteerde groenten wil Belorta de consument inspiratie laten opdoen voor het koken en extra beleving creŽren. Door geselecteerde groenten in een pakket aan te bieden kan de consument kennis maken met producten. Door in het pakket een speciale groentesoort die hij normaal gezien niet gekocht zou hebben toe te voegen kan dit een eerste kennismaking zijn met het betreffende product. Belorta biedt ongeveer 240 verschillende producten aan. Tijdens de Fruit Logistica werd het 5 jarig bestaan gevierd.